Här säljer vi ut hela garderoben!

Rensar garderoben då jag är i behov av snabba pengar och mer utrymme!
Det är enkelt, lämna en kommentar där du skriver vad du vill köpa. Glöm inte fylla i din mailadress! Skriv om du vill betala till swedbankkonto, swish eller kontant vid avhämtning i Göteborg (swish vid avhämtning går också bra).
Vill du köpa flera plagg och de ska skickas, så skriver jag ut den nya fraktkostnaden för alla plagg till dig! Passa på att fråga vänner och familj om de vill ha något också så kan ni dela på fraktkostnaden :)
Jag mailar så fort jag ser kommentaren med betalningsuppgifter och ber om din adress, eller så bestämmer vi när du kan komma och hämta plagget!

Självklart lämnar jag fullständiga kontaktuppgifter till mig själv också, ingen ska vara orolig för att bli lurad här :) Är det något konstigt med plagget när du fått det så maila mig så löser vi det! Mvh Linda [email protected]

KJOLAR / TIGHTS

Publicerad 2014-09-16 17:24:47 i Allmänt,

Prickig hög midjekjol från gina tricot, storlek M. Stretchig! 
50:- (frakt 42:-)
 
Vippig midjekjol från Asos. Storlek 38
60:- (frakt 28:-)
Prickig kjol från h&m, storlek 36. Vippig och i två lager. Dragkedja i sidan. 
50:- (frakt 28:-)
Prickig kjol från forever 21, storlek XS. Aldrig använd!
70:- (frakt 28:-)
Mönstrad kjol från Brave Soul, storlek XS. Aldrig använd. 
80:- (frakt 28:-)
Paisley-mönstrad kjol från Kiss the sky, storlek XS
120:- (frakt 28:-)
Kjol från Monki, storlek Small. Dragkedja och knappar i sidan. Dolda fickor på båda sidor. 
50:- (frakt 42:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela